30 Julai 2019

LPT







Sape2 yang duk kat Pahang dan Terengganu mesti penah lalu kat LPT. Boring gler lalu kat cni. Kat atas ni pix aku ngan ha. Masa ni on da way balik ganu. Masa ni kat Temerloh kot. Dalam pkul 8 pagi. Sejuknye kat atas jalan ni.
Aku dah ulang alik dengan motor dari Shah Alam ke Terengganu lebih kurang 7 kali kot. Letih tu jangan cakap r. Tapi aku x bosan sebab selalu kai headphone....ley layan lagu and karoke sampai xde sore kat atas highway ni. Kali ni aku x bawak motor laju2 dah sebab ha ade. Average 110km/j. Mau dekat 8 jam duk bertenggek kat atas motor.Adui..Letihnyo...Sampai je kat R&R Kuantan kitorang pun makan nasi lemak yg dari segi luaran memang x sedap, tapi sebenornye sedap dan x mahal. Dah x ingat name pe kedai tu..kalo x bley promote. Tapi kalo promote pon bukan korang ley senang2 pegi kat situ kan.hehe.

Hahaha...lawak tul bila aku ingat ha cakap dier nampak kurus dalam gambar ni. Relax la Ha..aku gurau je ni. Tapi kan aku x tau la timing balik kampung akhir sem lepas ade suwey sket. Masuk je sempadan Terengganu...terus hujan x berenti sampai la kat Bandar Muktafi Billah Shah (durian mas). Tensionnye sebab x bawak baju hujan. Yang aku x leh tahan gelak...bley lak spring tongkat motor ha patah.....kah2. Cian lak die kena cari tali ntuk ikat tongkat tu.


0 komeng: