30 Julai 2019

GT-I9100g :)

Pada 2 hari yang lepas, secara tidak sengaja aku telah menyambar SGS-2. Ini kerana nilai henset lama aku (xperia x8) telah jatuh mendadak, ditambah pula hardware dan os yang slow, maka aku telah membuat keputusan terburu-buru untuk membeli enset ni.

Dilengkapi dengan processor berkelajuan 1.2 dual core, 1gb ram, Screen Amoled dan 11gb usable internal memory, enset ni memang ganas (buat masa sekarang).

Enset ni adalah yang paling termahal aku pernah beli sepanjang hidup aku. Enset-enset yang lepas semuanya dibeli dalam lingkungan RM550. Mula-mula tu rasa membazir jugak tp bila dah pakai, rasa berbaloi-baloi pulak.

Walaupun ni smartphone, aku tak pakai data plan. Masih pakai prepaid. Ini kerana kat opis dan juga kat rumah ada wifi. Tapi mungkin suatu hari nanti, bila gaji dah up lagi, aku akan pakai bil. Baru nampak gaya abang-abang bekerja sikit.

9 komeng:

AnaqiHawwari berkata...

Smart!!

wenk berkata...

Kopak kopak kopak

AnaqiHawwari berkata...

walaupun kopak tetapi berbaloi. tak pe..huhu

wenk berkata...

berbaloi kalau guna sepenuhnya. Tapi setakat ni aku berpuas hati la. Saye sudah..anda bila lagi? :P

liz berkata...

U buy n u feel it

Tanpa Nama berkata...

Geek ..
theme one piece ke?

wenk berkata...

liz: now I can join u guys...haha

iffa: takde la...tu wallpaper je. pakai la android..nescaya xkan menyesal :D

Haniko chan berkata...

coming soon..ahahha..tunggu untung bisnes dulu...huhuhu

wenk berkata...

welcome to da club :P